Наші адреси
Україна, Київ, метро Святошино, вулиця Академіка Туполева (Мрії), 8 (напроти прохідної заводу «Антонов»)
+38 (097) 060 59 06
пн-пт з 09:30 до 18:00

Захист прав споживачів у суді

Защита прав потребителей в суде

Досить часто ми стикаємося з несумлінними продавцями, і неважливо, ми купуємо продукти харчування, одяг або побутову техніку, якщо товар виявиться простроченим або бракованим, ми втратимо гроші.

Найчастіше вдається змінити бракований товар, шляхом попередніх переговорів з адміністрацією продавця, але якщо не вдалося вирішити питання мирним шляхом, необхідно йти на радикальні заходи.

Насамперед права споживачів гарантуються нормами статей 42, 50 Конституції України.

Також, окрім основного закону держави, Конституції, в якому викладено норми прямої дії, можна звернутися до спеціалізованих законів, а саме Закону України «Про захист прав споживачів».

Окрім цього, Цивільним кодексом України передбачено відповідальність продавця за недоліки товару, які існували до передачі товару покупцю.

Боротьбу захисту своїх прав споживача треба розпочати з офіційної заяви на адресу продавця про повернення неякісного товару. Наступним етапом може стати написання скарги про порушення прав споживача до органів захисту прав споживачів. У разі незадовільного результату за вашими скаргами, необхідно писати позов до суду.

При зверненні до суду з позовом у цій категорії є деякі нюанси.

Так, під час подання позову до суду споживачі звільняються від сплати судового збору.

Позов про захист прав споживачів можна пред’явити до суду за юридичною адресою продавця або за зареєстрованим місцем проживання або перебування споживача, або за місцем заподіяння шкоди, виконання договору.

Крім того, суд одночасно із задоволенням вимог споживача також може розглянути питання про заподіяння моральної шкоди та його компенсацію.

Також законодавством передбачено можливість стягнути на користь споживача з виконавця, який не може виконати роботу або прострочує її виконання (надання послуги), згідно з договором, без поважної причини, за кожний день чи годину прострочення три відсотки вартості роботи чи послуги.

Таким чином, купивши неякісний товар чи послугу, необхідно та можливо відстоювати свої права!

Судова практика адвокатів Правого центру «Світ Права» налічує велику кількість успішних справ у сфері захисту прав споживачів при купівлі неякісних товарів та послуг.

Якщо Ви зіткнулися з ситуацією, яку не вдається вирішити мирним шляхом, то рекомендуємо Вам не витрачати час і сили, звертатися за правовою допомогою до фахівців Правого центру «Світ Права».

Наші юристи та адвокати допоможуть Вам притягнути порушника до відповідальності, повернути витрачені гроші, доб’ються компенсації за заподіяну моральну шкоду.

Как мы работаем?

1
Заявка чи дзвінок

Обговорення по телефону, запис на прийом

2
Консультація

Обговорення по телефону, запис на прийом

3
Розрахунок вартості

Обговорення по телефону, запис на прийом

4
Робота

Обговорення по телефону, запис на прийом

Керівник центру – юрист Охтень Аліна Андріївна

Перша консультація

Надсилайте заявку або дзвоніть +38 (097) 060 59 06

Запишіться на консультацію

    Залишились питання?
    Вкажіть їх нам!

    +38 (097) 060 59 06
    pravovodese@gmail.com
    Україна, Київ, метро Святошино, вулиця Академіка Туполева (Мрії), 8 (напроти прохідної заводу «Антонов»)

      Наші адреси
      Україна, Київ, метро Святошино, вулиця Академіка Туполева (Мрії), 8 (напроти прохідної заводу «Антонов»)
      Номер телефону +38 (097) 060 59 06
      Години роботи
      пн-пт з 09:30 до 18:00

        Хорошо